Često postavljena pitanja
@pametno.rs
-
Koliko često se osvežavaju cene?
-
Zašto cene na Pametno.rs stranicama ne odgovaraju onima u našem cenovniku?
-
Neki artikli iz naše ponude nedostaju. Šta možemo preduzeti?
-
Kako se vrši kategoriziacija proizvoda?
-
Kako mogu povećati broj kategorizovanih artikala?
-
Zanimaju nas još neke stvari, a koje nisu pokrivene na ovoj stranici. Šta dalje?
1. Koliko često se osvežavaju cene?
Četiri puta dnevno:
- 7:30
- 10:30
- 13:30
- 17:30
Postoji i opcija ručnog osvežavanja cenovnika jedanput dnevno. Potrebno je otvoriti korisnički račun na stranicama te nam javiti email adresu sa kojom je račun otvoren kako bi omogućili spomenutu opciju.
2. Zašto cene na Pametno.rs stranicama ne odgovaraju onima u našem cenovniku?
Ako primetite ovakvu situaciju, molimo da nam se javite, najbolje sa konkretnim primerima kako bismo što pre utvrdili gde se nalazi greška i popravili je.
3. Neki artikli iz naše ponude nedostaju. Šta možemo preduzeti?
Artikli iz cenovnika mogu nedostajati iz dva razloga.
Prvi slučaj je da artikli nisu kategorizovani. Probajte obaviti pretraživanje po ključnim rečima par artikala koji nedostaju. Ako se pojavljuju među rezultatima, to znači da artikli zapravo ne nedostaju, nego nisu kategorizovani.
No, ako se artikli i nakon pretrage ne prikazuju, to znači da je došlo do greške prilikom osvežavanja cenovnika te je potrebno javiti nam se, najbolje s konkretnim primerima artikala koji nedostaju te ćemo se potruditi što pre da ispravimo grešku.
4. Kako se vrši kategorizacija proizvoda?
Sve detalje o kategorizaciji proizvoda saznajte na ovoj stranici.
5. Kako mogu povećati broj kategorizovanih artikala?
Na stranici sa opisom kategorizacije artikala pročitajte deo sa savetima oko poželjnih naziva artikala.