Prodaja 101 - Zig Ziglar

Stavi u listu želja
Postavi obaveštenje o ceni
Istorija najniže cene
Podeli
Prijavi grešku

Prodaja 101 - Zig Ziglar
VEĆINA NAS TVRDI DA DONOSI LOGIČKE ODLUKE, ALI MI ZAPRAVO UGLAVNOM DONOSIMO EMOCIONALNE ODLUKE. Pred vama su sažeto i jezgrovito date osnove kako da na efikasniji i etično prihvatljiv način uspešno ubeđujete druge u procesu prodaje. Ziglar se oslanja na svoja iskustva u prodaji i pokazuje da, mada njene osnove mogu ostati konstantne, prodavci moraju nastaviti da uče i usavršavaju se. Potrebno je da usvajaju znanja iz prošlosti iako ne žive u njoj; da žive u sadašnjosti i iskoriste bitne trenutke svakog novog dana; da gledaju u budućnost s nadom i optimizmom, pritom se oslanjajući na obrazovanje. Njegovi saveti ne samo da će obradovati vaše klijente i uvećati vaš prihod već će vas naučiti idejama i principima koji će, što je najvažnije, poboljšati kvalitet vašeg života. Povez knjige : mek Strana : 101 Format knjige : 150 x 230 mm Pismo : latinica612 din

Prodaja 101
Prodaja 101<p><p>VEĆINA NAS TVRDI DA DONOSI LOGIČKE ODLUKE, ALI MI ZAPRAVO UGLAVNOM DONOSIMO EMOCIONALNE ODLUKE.</p><p>Pred vama su sažeto i jezgrovito date osnove kako da na efikasniji i etično prihvatljiv način uspešno ubeđujete druge u procesu prodaje. Ziglar se oslanja na svoja iskustva u prodaji i pokazuje da, mada njene osnove mogu ostati konstantne, prodavci moraju nastaviti da uče i usavršavaju se. Potrebno je da usvajaju znanja iz prošlosti iako ne žive u njoj; da žive u sadašnjosti i iskoriste bitne trenutke svakog novog dana; da gledaju u budućnost s nadom i optimizmom, pritom se oslanjajući na obrazovanje. Njegovi saveti ne samo da će obradovati vaše klijente i uvećati vaš prihod već će vas naučiti idejama i principima koji će, što je najvažnije, poboljšati kvalitet vašeg života.</p>680 din

Prodaja 101
Većina nas tvrdi da donosi logičke odluke, ali mi zapravo uglavnom donosimo emocionalne odluke. Pred vama su sažeto i jezgrovito date osnove kako da na efikasniji i etično prihvatljiv način uspešno ubeđujete druge u procesu prodaje. Ziglar se oslanja na svoja iskustva u prodaji i pokazuje da, mada njene osnove mogu ostati konstantne, prodavci moraju nastaviti da uče i usavršavaju se. Potrebno je da usvajaju znanja iz prošlosti iako ne žive u njoj da žive u sadašnjosti i iskoriste 9788660358228680 din
- Raspoloživo, isporuka odmah u prodavnici
- Raspoloživo, isporuka do 2 dana
- U dolasku, po narudžbini
- Raspoloživost potrebno proveriti
- Nije raspoloživo
Ocene i komentari
Posetioce koji su gledali ovaj proizvod takođe su zanimali i proizvodi